Kurstart och EN till på g!

Hej!
Idag startade jag en kurs med ett gäng damer. Det är otroligt härligt se deras utveckling. Jag är så tacksam för att få vara delaktig i detta. Det är underbart se hur de går in i arbetet med sådan lust. Man kan ta på deras energi och jag smittas av deras entusiasm. Underbart!!
 
Vecka 5 på torsdag den 30/1 kör jag igång en kurs till, kl 18,30-21,00.  Där har jag 2 platser kvar, ta kontakt snarast med mig om DU är intresserad.
070-2474009 eller [email protected].
 
 
Idag började Irene på en uggletavla som blev jättefin. Bara kolla så modig hon är. Hon jobbade och jobbade och tillslut blev resultatet detta.
 
Visst är den häftig!!   Irene vågar måla med starka färger och ger sig inte i första taget.
Karin valde att måla blommor idag. Hon har gjort en enorm utveckling där. 
 
 
Denna blev inte klar idag, men det är otroligt att se hur hon jobbar med den, hur hon börjar få liv i sina blommor=) Underbart.
Tack snälla ni som ger mig tillfället att få vara delaktig i era utvecklingsprocesser.
 
Jag måste säg att det kliar i mina fingrar när jag ser dem måla. Jag blir så inspirerade själv. I em efter kursen har jag målat en beställning. Det är roligt att göra sådant emellan allt annat jag målar, på så vis blir det omväxling i målandet. Gåvan får ni se efter att den har levererats =) Det är ju hemligt så länge.
 
Min påbörjade stora ommålning av den stora duken måste torka lite till innan jag kan gå på den igen. Så den fick vackert stå där och reta mig.
Istället nu får ni se en telåda som jag målade på beställning till jul.
 
 
Är Du nyfiken på vad jag har och vad jag gör, är Du välkommen att vara nyfiken. Ring innan bara.
 
 
 
Alla mina tavlor är till salu. Det är svårt se hur de ser ut på bild, bäst är att komma titta. Man får vara nyfiken, inget köptvång. Fast hittar du något som du gillar och köper så blir jag glad och DU MED!!
 
Tack för du tittade in här igen. 
 
Välkommen tillbaka.
Kram Jaana
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :