Vardag igen.

Go´kväll!
Så var påskens stora event över och jag är tillbaka i vardagen igen.
Bordet i ateljén har tagit sin stora form igen, skivorna ligger i. Jag brukar korta ner det under påsken för att besökarna skall få plats, annars tar det upp nästan hela rummet.  Det är ett gammalt matrumsbord min son köpt i andra hand och skulle kasta på soptippen, men jag lyckades rädda det och det passar utmärkt i min ateljé. Idag kom färgburkarna fram på bordet  när jag hade kurs. Snart är det fullt igen. =)
Ja så ska det vara och det är underbart att ha en egen ateljé var jag får ställa upp och lämna allt som det är när jag vill.  
Just nu är jag upptagen med att skissa till ett projekt som jag inte vet om jag kan berätta om, så det får vara ett tag... ;.)
Jag ska passa på och tacka alla som var och hälsade på hos mig under påsken. Så trevligt och härligt glada människor jag mött. Om någon missade komma är ni välkomna höra av er till mig. 
 
Jag vill påminna om att fortfarande tar jag emot "prova påare". Det vill säg, du som aldrig blivit färdig och prova måla kan komma och prova på. För 350 kr får du lära dig lite grunder, måla på en egen duk och fika. Vi brukar hålla på i ca 2.5-3 h. 
Är ni ett gäng kompisar, arbetslag, gubbar eller gummor ;-) Så kan det vara kul och göra något tillsammans. Varför inte början på en killkväll eller tjejkväll? =) Svensexa? Möhippa? Hör av er =)
 
Målarkurser kör jag hela tiden när det finns intresserade. Just nu pågår en kurs på söndag fm och där finns nån plats kvar. Det går hoppa in när man vill och gå så många gånger man vill. 200 kr per gång och då har du eget material med dig. Är du intresserad så kontakta mig så berättar jag mer. Jag kan även ha kurs på kvällstid om nån så önskar, bara vi är två deltagare  så kör vi.
Du behöver inte ha förkunskaper, bara modet och viljan. Jag vägleder dig.
 
Välkommen höra av dig antingen du bara är nyfiken på konsten eller vill prova på eller är intresserad av kurser.
 
Ha en bra kväll / Kram Jaana
 
0702474009
 
 
En dopgåva som jag gjort i vår. Akvarell.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :