Anmälan till kurser!

Hej!
Nu är det dags att på allvar anmäla sig till vårens kurser.
Söndagsgruppen som startar den 19/1-2014 är fulltecknad.
 
Jag erbjuder kurser på kvällstid, klockan 18,00-20,30  eller om ni så vill 18,30-21,00. Måndagar, tisdagar och torsdagar med start vecka 5. Du kan måla i akryl, akvarell eller olja.
Anmälan vill jag ha senast vecka 3 på fredagen till min mobil eller till min mailadress.
Min mobil: 070 2474009, ring eller sms och min mail: [email protected]
Lämna dina kontaktuppgifter och vilken dag du vill måla och vilken teknik.
Begränsat antal platser.
 
Jag har varit ute i ateljén och jobbat. Jag har målat i olja, blommor igen! Hmm, jag är enormt insnöad, jag vet. Jag tycker det är roligt, men ibland målar jag annat också. 
Jag tycker det är roligt att måla olika och har fler på gång samtidigt. Just nu har jag 7-8 dukar som jag håller på med. Här nedan ser du några som har blommor som motiv.
En glasvas med tulpaner.
 
Jag tror den är klar, men skall titta på den ett tag nu medans den torkar, så får jag se sen.
 
 
Denna tycker jag är klar. Ibland måste man stanna upp, annars kan det bli skit av det. Kanske just vad som kan hända med nästa som jag tycker inte är klar och måste utvecklas.....kan undras hur det ska gå?
 
 
Nu är vi snart tillbaka i vardagen igen och tiden går fort. Är du intresserad av att gå kurs så hör av dig, anmäl dig!! Jag har ett begränsat antal platser bara. Jag vill inte ha någon stor grupp för jag vill hinna med alla. Behöver du hjälp med inköp av material tipsar jag gärna.
 
Fortfarande är det så att om någon är intresserad av att prova på så är det okej. Ett prova på tillfälle kostar 350 kr och är på ca 2,5h, då har jag material till dig, det enda du behöver är ett glatt humör.
Detta gäller även om ni är några vänner, bekanta, damer, herrar eller sticktanter eller vad som helst, ni ska bara vilja göra något annat kul ihop, som att måla. Hör av er till mig så ordnar vi detta. Du behöver inga förkunskaper, utan glatt humör och modet att prova.
 
Välkomna höra av er!
 
 
Tack för du tittade in här igen.
Välkommen tillbaka!
 
Kram Jaana
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :