Underbar energi på mina kursdeltagare!

Hej igen!
Jag måste bara dela med mig av mina damers underbara målningar. De har påbörjat en utveckling som jag är stolt över och jag är tacksam för att få vara delaktig i deras processer och utveckling. Jag blir så inspirerad själv när jag ser deras energi och glöd. Tänk att de inte har tid dricka kaffe när de väl ger sig hän sin uppgift. 
UNDERBART att se.
 
Karin och Britt-Marie jobbade med ett stileben igår.
 
 
Man kan verkligen se att frukten ligger i skålen och så fina de blev. =)
 
Irene hade en tanke när hon kom och hon jobbade mer abstrakt med en stor duk. En tavla hon köpt för länge sen men tröttnat på och nu gav hon sig på den med färg. Härligt jobbat. Den är inte klar än, men hon har en vision om hur den skall bli.
 
För alla er som aldrig målat kan jag tala om att Irene har aldrig målat innan och som jag sagt innan ALLA KAN!! Det är bara att våga prova. Det finns en stil som passar dig också, du skall bara prova dig fram vilken stil du gillar själv.
 
 
Välkommen att höra av dig om du vill prova.
 
0702474009
 
Tack för du tittade in här igen. Välkommen tillbaka!
 
Kram Jaana
 
 
 

Kommentera inlägget här :