Gillar besökare

Hej igen!
Måste göra ett litet snabb inlägg.
Igår jobbade jag med framsidan av nya Kenneth boken som Paulina börjat skriva. Lite skissning av olika tankar hit och dit, men jag har kommit på hur den ska se ut nu. Ska bara göra den. 
Jag skriver ofta att kom och va nyfiken, se vad jag håller på med. Igår kom det ett par danskar in och var nyfikna. Jättetrevligt! Jag gillar när folk är spontana och kommer och tittar.
De nära och kära, eller de närmast sörjande, som jag brukar skoja om, de kommer ofta och det uppskattas väldigt mycket. Det tjatar jag inte ut till er.
 
Kör du förbi och ser skylten ute är det garanterat att jag är i ateljén. Ibland är jag klart där utan att ha skylten ute. Till exempel om jag får små stunder över de andra dagarna då går jag ut där, men sätter kanske inte ut skylten för en liten stund. Knacka på och se om jag är där inne, eller om du vill, ring innan för att vara säker.
 
Påminner också om att du kan komma och prova på att måla. Bara ring så bokar vi en tid.
Varmt välkommen höra av dig.
 
070-247 4009
 
Kram Jaana
 
 

Kommentera inlägget här :