Välkommen vara nyfiken

Hej!
Nu har jag gjort ytterligare några illustrationer till den nya Kenneth boken. Paulina, bokens författare har varit här och haft julafton ;-). Hon blir så glad när hon kommer och ser sin text i bilder. Hon norpar åt sig bilderna med!! De ska scanas in och så småningom när alla är klara så ska boken "sättas".  Det heter så när man sätter ihop bilder med texten, har jag lärt mig.
 
Idag ska jag bara göra ett snabbt inlägg här och påminna er om att jag finns tillgänglig om nån vill hitta en annorlunda present eller om du bara vill vara nyfiken så är du välkommen.
Ring 070-247 40 09 (så jag inte doppar stortån i sjön, det händer inte så ofta, eftersom jag vill ha väldigt varmt vatten.)
 
 
Jag har i nyligen gjort mitt första försök att måla porträtt. Det var inte lätt, men jag har försökt. Det finns viss likhet mellan porträttet och modellen. ;-) Jag har målat i smyg av ett foto på in kära pappa som snart blir 75 år och vad ger man någon som har det mesta? Fotot jag målat efter är taget när pappa blev 70, så helt hundra är det inte men jag tycker man kan se att det ska vara pappa ialla fall.
 
 
Min kära pappa blir 75 år nu den 30/7, men han har fått sin present i förväg eftersom han har haft besök av sin syster från Finland. 
 
Påminner om att man kan prova på även under sommaren.
 
Nu önskar jag dig en härlig dag och kom gärna och va nyfiken.
 
070-247 40 09
Tack för du tittade in här igen, välkommen tillbaka.
 
Kram Jaana
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :