Julklappar och öppet tider i helgerna, kursstarter 2014.

Hej igen!
 
Jag har presentkort till salu nu inför jul, till målarkurser och till prova på tillfällen.
En målarkurs kostar 1250 kr för 5 gånger á 2,5 h och ett prova på tillfälle kostar 350 kr och då har jag allt material. Det är också på ca 2,5 h.
 
Fler juklappstips: jag har  alla Kenneth böckerna hos mig till salu och min egen bok om brevlådan. 
Skulle någon vara intresserad så löser vi detta, kontakta mig på mobilen.
 
Kanske Du vill ha en kick of med arbetskamrater/ vänner och vill göra något annorlunda och trevligt tillsammans. Hör av er så bokar vi in tiden. Det kostar också 350 kr per person eftersom jag står för materialet. Önskars fika så kan vi lösa det till ett bra pris. Välkomna kontakta mig.
 
Jag har öppet i ateljén i mellandagarna om någon är nyfiken och vill komma mingla lite. Jag bjuder på kaffe eller om du hellre vill ha glögg.
Jag har öppet:
Fredagen den 27/12 kl.12,00-16,00
Lördagen den 28/12 kl 12,00-16,00
Söndagen den 29/12 kl.12,00-16,00
 
 
 
 
 
 
Enligt önskemål från tidigare kursdeltagare börjar jag en målarkurs söndagen den 19 januari kl.11,00. Få platser kvar till den. Anmäl dig snarast.
 
Jag erbjuder även målarkurser måndag, tisdag och torsdagkvällar kl.18,00-20,30 ( eller 18,30-21,00 enligt hur vi kommer överrens om tiden.) Kurserna på kvällarna startar vecka 5. anmälan görs senast vecka 3, fredag 17/1 2014.
Du kan måla i akvarell, akryl eller olja.
Anmälan gör du till min mobil. Ringer eller sms på nr 0702474009. Lämna namn, vilken teknik du vill måla i, vilken dag och dina kontaktuppgifter.
Du kan även maila till min epost [email protected] och lämna dina uppgifter där.
 
Välkommen och mingla och se vad jag gjort i ateljén.
 
Tack för Du tittade in igen.
 
Välkommen tillbaka.
 
 
Kram Jaana
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :