Semestern slut och Kenneth klar.

Hej!
Nu har jag semestrat färdigt, i alla fall från mitt jobb på förskolan. Vi har jobbat första veckan på förskolan och det är bra komma in i sina vardagsrutiner igen. Jag har jobbat lite i sommar med illustrationerna till nya Kenneth-boken. Ja, det vet ju ni som följer bloggen. 
Nu har jag gjort Kenneth bilderna klara, tror jag. Paulina och jag får gå igenom dem tillsammans så vi inte missat något.
 
 
Liten detalj från den nya boken. Kanske vet du att datumet för boksläppet är redan bokat, Ja jamen, den 26 oktober. Mer information kommer. Så, det är bra om vi är klara med boken tills dess. 
 
Nu gäller det hitta en bra struktur här hemma, jag har ändrade tider på förskolan, så jag ska kunna jobba mer hemma, flera eftermiddagar tillgängliga. Det tackar jag mina kolleger för. 
Jag har målat lite beställningar, en doppresent som nästan är klar.
 
 
En mätsticka med fordon på, här en detalj från den. En sista genomgång på den och sen ska jag lacka den och hoppas att den blir till glädje för den som ska få den. 
 
Titta in på Torngårdens gårdsbutik, där finns lite tavlor och målade saker från mig till salu. Har du sett några allster på min blogg eller min facebook sida som du är nyfiken på, så hör av dig.
 
Nu är vi snart i mitten av augusti och jag planerar för full kurs starterna. Information kommer här och på facebook på Bildjaana så fort jag är klar.
Är Du sugen på att prova på innan Du bestämmer dig för att gå på kurs, är du välkomna att prova på. 
Jag har material och Du har modet att våga prova. Jag vägleder dig! Det kostar 350 kr för ca 2,5 h. Ring så bokar vi tid. Ta med en kompis som gärna vill prova. Du/ni behöver inga förkunskaper.
 
Tack för att du tittade in här igen.
 
Välkommen tillbaka 
070-2474009
 
Kram Jaana
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :