Från "sykorgar" till möbler.

Regn, regn , regn.......sitter i mitt kök och målar lite allt möjligt. Radion är mitt sällskap för Sally ligger och myser bara i soffan och gör inte många knop idag. Hon lyfter lite på ögonbrynet för att ha koll på vad jag hittar på.
Här kommer lite smakprov på hur det kan se ut när jag målar på t.ex sykorgar eller vad man nu kalar dessa.
 
De är ska lackas sen. Här är en till liten ask.
 
Så kul att ibland måla sånt här och variera sig, jag kan i alla fall inte hålla på med samma saker hela tiden utan jag måste göra lite olika hela tiden.
 
Denna låda målade jag för många år sen, den står i mitt kök. Man kan göra tråkiga saker lite piggare med lite färg. 
När vi flyttade in i vårt hus tapetserade vi om i den röran kom jag på att jag måste piffa till annat också. Så här blev det.
 
Och så här.
 
Ni ser det är härligt med färg!!
Nu ska jag återgå till mina färger. Få se vad det blir nästa gång.
 
Tack ännu en gång för att DU tittar in här. 
 
Önskar dig en mysig fortsättning på dagen.

Kommentarer :

#1: Ulrika

Vilken underbar blogg du har Jaana, hit kommer man komma flera gånger!! ;)
Ha de så gott med er, så kommer jag på en fika snart!
Kram

Svar: Tack, Ulrika! =)
Jaana Juliusson

skriven

Kommentera inlägget här :