Dopgåvor

Äntligen är nätet helt igen hos oss. Vad man är beroende!!  Hur sjutton blev jag det?!
Vårt nät gick sönder i onsdags och det har varit borta tills igår på dagen. Vad som hänt vet jag inte. Först var jag rädd att möss hade gnagat på våra ledningar men efter ett par samtal till telia fick jag reda på att vi hade kabelbrott och 54 var drabbade. Skönt! Inga möss ifarten, men kanske nån större gnagare ...=) inte vet jag.
 
Nu är jag tillbaka igen iaf och jag känner att jag vill visa 2 tavlor som är gjorda som dopgåvor. Den första i våras till en liten kille.
 
Nu i höstas fick en lite tjej den här som nästan är likadan...
 
Roligt att få sådana härliga uppdrag. Hoppas ägarna är nöjda med dessa.
 
Idag har vi varit vid Grundsjön och grillat korv. Det är alltid gott med
mat utomhus.
En akvarell som kan passa till. Fast vi kokte inte kaffet över elden. 
 
När man målar i akvarell så händer det en massa. Ser ni min elefant och min noshörning i bakgrunden? Visst är det härligt när bilder börja tala till en fast man inte tänkt så från början.
 
 Ha en underbar kväll.
Tack för att Du tittade in här. Välkommen igen.
 
Du får gärna skriva en kommentar om bloggen till mig. Bör jag ändra på något? Vad vill ni se? Roligt om nån tar sig tid att skriva några rader, antingen här eller på Facebook.
 
Kram
 

Kommentera inlägget här :