Äntligen - målarkurs!

Ikväll har jag tagit ett steg närmare min dröm. Äntligen!!
Jag har haft en liten trevlig grupp och lärt ut lite grunder i akvarellmålning. Så roligt  och så kul att se deras intresse, viljan att måla, prova och experimentera med vatten och färg.
Jag blir så inspirerade av deras glöd. Tack för att jag får vara en del i ert utforskande.
Vi får vara i vårt kök nu till att börja med eftersom ateljén inte riktigt är klar.
Jag kommer att köra en lite grupp nu fram till jul och prova mig fram, vad vill mina kursdeltagare ha ut av kursen.
För mig är det viktigt att Du trivs när Du kommer till min kurs. Jag vill ge dig vägledning och då behöver jag veta vad Du behöver/vill göra.
Efter jul kommer jag att annonsera här och på facebook när jag kör igång med en ny kurs, för den som är intresserad.
Jag hoppas Du är det! Du behöver inte kunna en massa för att vara med. Du behöver bara ha viljan att prova. Inom konst och skapande finns så många olika stilar och var och en har sitt eget uttryck/stil.
 
Det gäller bara att våga och leka sig fram. Jag är gärna din vägledare och som jag alltid sagt, man blir aldrig fullärd, vi lär oss hela tiden. Vilken tur va!!
 
Jag hoppas Du blir sugen att vara med!
Ha en trevlig kväll.
Kram Jaana

Kommentarer :

#1: karin jonsson

så trevligt att vara med i Jaanas premiärkurs. Jättemysigt hemma i köket!spännande att testa med färger och få tips och lite grunder!! Tack Jaana! Ser framemot måndag!

Svar: Tack Karin, roligt att du ville vara med!
Jaana Juliusson

skriven

Kommentera inlägget här :