God Jul och Gott Nytt År

Nu är julafton över och vi har inte så många dagar kvar av året. Jag ser fram emot 2013 och allt som kan bli möjligt. Jag jobbar hemma nu med ett projekt som ska vara klart så snart som möjligt och påbörjat ett annat. Tyvärr är det också lite hemligheter så jag kan inte berätta än. 
Paulinas hemliga bok har jag illustrerat färdigt och det hoppas jag  snart kunna berätta för er vad det ska bli.
 
Under julledigheten hoppas jag hinna måla lite och hjälpa min kära sambo med ateljén så den blir klar.
 
Hoppas alla har haft en härlig jul med massor av mat och julklappar. Tomten har iaf gjort sitt och tar en välbehövlig semester. Det kan han behöva eller hur?
 
Hoppas han inte bränner sig i solen och har solskydd på sig. Vi önskar honom en skön semester och hoppas se honom nästa år igen. Tomtemor tar nog väl hand om honom.
 
 
 
Så här önskar jag att det skulle se ut ute, istället för slask, regn och tö. Bilden är från  december 2010.
 
 

Jag önskar dig en härlig fortsättning på julenfirandet och året som är kvar och önskar ett Gott Nytt 2013.
 
Tack för Du tittade in här igen. Välkommen tillbaka.
Kram Jaana
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :