Inför påsken 2014, auktion till förmån för barncancerfonden.

Hej!
Nu så är det snart påsk. Jag har inte hunnit så mycket som planerat, men så är det när en förkylning anfaller. Det blir påsk i alla fall! Jag har städat och fejat i ateljen, möblerat om så jag kan ha utställning. Tömt hyllor och satt upp tavlor överallt. Jag vill visa så mycket som möjlig när jag har chansen. Så kom och var nyfiken!!
 
Jag kommer att auktionera ut en tavla till förmån för barncancerfonden. Om du vill lägga bud på den är du välkommen till utställningen. Om någon är förhindrad att komma men vill lägga bud, är du välkommen hör av dig till mig på min mobil. Jag vill inte ha buden på facebook eller mail, utan på min mobil, för att kunna hålla koll på det ordentligt. Lägsta budet är 1000 kr. Här kommer tavlan. Tavlan är 40*50.
 
Ni är välkomna lämna bud på tavlan från och med långfredagen kl.10,00 och auktionen avslutas annandag påsk kl. 17,00. Jag vill på detta sättet bidraga till barncancerfondens arbete. Alldeles för många barn drabbas och kan jag bidraga med en liten summa så känns det jättebra. Välkomna med era bud på mobilen 070-247 40 09.
 
Som jag skrivit innan så har jag förmånen att få visa Sandra Jönssons fotografier hos mig. Kom och se Sandras arbete.  Sandra kan anlitas till olika arrangemang så som bröllop, dop, konfirmationer och barnfotograferingar.
Sandra är från Sölvesborg och jobbar som fritidspedagog och har foto som hobby.
Kontakt uppgifter: 
Sandra Jönsson, 0709-752735
[email protected]
Titta gärna in på Sandras blogg: www.fotografsandra.blo.gg
 
På långfredagen kan ni även träffa Paulina Bengtsson som skrivit böckerna om Kenneth, som jag fått illustrera. Kom gärna och mingla med henne. Hon finns i ateljén på långfredagen mellan 11,00-14,00. 
Så har vi böckerna i atljén också.
 
Det utlovas fint och soligt väder, så ta gärna en runda och kom och var nyfiken, mingla, se konst och fotografier. 
 
Önskar alla en GLAD PÅSK och hoppas ni kommer inom och är nyfikna.
 
Följ bara mina skyltar, så hittar du ut till Håkanrydsvägen 135 i Bromölla. Vid altején finns även HKG- skylten.
 
 
 
Varmt välkomna!
 
Kram Jaana
 
 

Kommentera inlägget här :