Konstrundan 2017

Hej!
Oooops vad tiden går!! Som om jag inte viste det! Sist jag skrev var innan jul! Jag har haft hur mycket som helst att göra. Jag ha målat, haft kurser och jobbat på mitt andra jobb på förskolan.
Just nu ligger jag hemma på soffan och är sjukskriven pga av ett mindre ingrepp/operation och jag får inte lyfta och jobba. Jag har varit hemma nu en vecka och är sjukskriven lite till. Lite frustrerande är det dock för jag har massor att göra i ateljén. Har flera påbörjade tavlor som måste bli klara till påsk och flera som jag egentligen ville ha hunnit göra.....Fattar ni hur jobbigt jag har det! Det där med tålamod är inte min största grej, men jag hoppas och litar på läkaren som säger att jag ska vara ok snart. Hmmm jag ska försöka komma ut i ateljén nu de närmaste dagarna lite iaf. Prova mig fram hur jag orkar.
Nu närmar sig påsken med stormsteg! Jag har öppet hela påsken, alla dagarna 14-17/4 mellan kl. 10,00-17,00
Ni är hjärtligt VÄLKOMNA!!!
I år hoppas jag vädret är med oss för jag tänker ha tavlor ute i carporten också. Min fantastiskt snälla man har gjort tavlevlister till mig där ute =)
 
 
Som ni ser har jag även i år förmånen låna Sandra Jönssons bilder. Sandra är från Sölvesborg och är en fantastisk självlärd fotograf. Passa på och kom och se hennes bilder. Hon har massor av roliga ideer.
 
Vi som är medlemar i HKG, Humleslingans Konstnärsgille, har en samlingsutställning i stora evenemangshallen/ Sparbankshallen i Bromölla. Missa inte den. Alla är representerade med var sitt verk.
Det ligger en liten filmsnut på Youtube om HKG:s konstnärer. 
Kolla gärna in den.En lite, liten förhandsvisning. Filmen är kort och den visar bara lite från var och en. 11 st medlemar finns med i filmsnuten. Ett litet annorlunda sätt vi provar oss på att marknadsföra oss.
Som vanligt har vi en egen karta runt Ivösjötrakten med allas utställningställen markerade. Lätt att hitta och massor av fin konst för allas tycken och smak.
Jag har kartor hemma hos mig och jag delar gärna ut till er när ni kommer, så varmt välkommen!
 
Mig hittar ni på kartan på nummer 7.
 
Jag önskar er alla en solig och härlig påsk med förhoppning om att vi ses på konstrundan. 
VARMT VÄLKOMNA!!
Kram Jaana
 

Kommentera inlägget här :