Prova på tider.

Hej!
Nu har du möjlighet att prova på att måla hos mig. Du behöver inte kunna något!! Du är välkommen att prova utan krav. Det ska vara lustfullt att måla och inget är fel eller rätt. Var och en har sin egen stil. Jag tipsar utifrån mina erfarenheter.
 
Onsdagen den 15 maj kl. 10,00-12,30 Akryl
                                    kl. 18,00-20,30 Akryl
 
Onsdagen den 22 maj kl. 10,00-12,30 Akvarell
 
Onsdagen den 29 maj kl. 18,00-20,30 Akvarell
 
 
Jag har begränsat antal platser, så skynda dig och anmäl dig. Det kostar 350 kr som du betalar när du kommer.
 
Jag har färger och penslar du får låna, akvarellpapper ingår. 
Akryll färger och penslar finns för utlåning. En duk per person ingår. Fler finns att köpa hos mig (Begränsat antal).
 
Har du egna färger, papper eller dukar så kan du ta med dig, då kostar det 300 kr.
 
Anmälan görs till min mobil
 
070-2474009
 
Välkomna!!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :