Kurs eller prova på?

Hej!
Nu är vi inne i vardagen igen och tiden rusar iväg. Härligt. Jag har grejat med en massa annat. En akvarell har jag dock gjort. I min närhet flyter Holjeån fram och på den kan man paddla, vilket jag är väldigt glad vid att göra. I sommar har jag varit ute 2 gånger och paddlat. När man kommit en bit från Västanå kvarn och ner mot Ivösjön så finns det en gammal eka som ligger kvar, med bara en liten bit synlig. Den har jag paddlat förbi massor av gånger, inte bara i sommar, och tänkt den ska jag måla någon gång.
I sommar har jag gjort det! Jag gjorde den i akvarell och är sugen att prova göra den i olja eller akryll också. Få se.
 
Längs ån finns många fina ställen och massor av vackra näckrosor. Jag har fotat många av dom och har börjat skissa på några. Får se vad det kan bli av det.
 
Jag vill påminna om kursstarter i vecka 39, se nedan mer info. Du kan fortfarande om du vill prova på. 2,5 h för 350 kr och jag står för materialet. Varför inte samla ihop några vänner och prova? Bara hör av dig så bokar vi tid.
Ska någon ordna svensexa eller möhippa, så är det ett alternativ. Arbetslag som ska göra något kul ihop...ja ni är välkomna höra av er så ordnar vi detta. Ni behöver inte ha några förkunskaper, bara modet att våga =).
Har du funderinga på event så tveka inte.
 
Ha en trevlig kväll.
 
Välkommen tillbaka.
 
Jaana
 
 

Kommentarer :

#1: скелет кошки суставі

Excellent site you've got here.. It's hard to find good quality writing like yours nowadays.
I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Svar: Thanks =)
Jaana Juliusson

skriven

Kommentera inlägget här :