Nu kör vi igen!!

Hej hej igen!
Nu känns det som om sommaren snart är över och hösten gör sitt intrång. Idag har det känts så ialla fall. Regnet är verkligen välbehövligt för naturen. Så här när det börjar bli lite kyligare igen är det mysigt att tända ljus igen och mysa. Passa på och njut. =)
Nu när det börjar kännas som höst igen, då vaknar min skapar glädje också till liv. Då vill jag ut i ateljén, sätta på musiken och så börja dona och se vad som kan komma fram.
Jag har målat lite i sommar, så lite skapande har jag varit igång med men nu vill jag komma igång mer. Jag hoppas du också börjar känna att semestern är över och att du börjar bli sugen på måla.
Jag tycker vi kör igång! Hör av dig till mig så börjar vi! 
Jag erbjuder målarkurser, 5 gånger ca 2,5h för 1250 kr. Vi bokar dag så fort du hört av dig. Jag kan alla dagar i veckan. Jag är flexibel och bokar målargångerna efter dina behov. Du behöver inte alltid boka upp dig för samma dag i veckan om du inte vill. Vi anpassar det så det passar dig. Låter det bra? Skynda dig och hör av dig =) 
Som jag sagt tidigare behöver du inte ha några förkunskaper, bara viljan och modet. Jag vägleder dig efter min förmåga. Det ska vara roligt att skapa och det är det!
Vill du inte boka upp dig för en hel kurs går det bra ta en gång i taget och betala efterhand som du deltar.
Du som aldrig målat men vill prova, du är välkommen att göra detta. Jag står för material och då betalar du 350 kr och får lite teori och lära dig lite grunder och måla en egen tavla. =) Spännande eller hur? 
Jag lovar att de som varit hos mig och provat tycker det är kul.
Du får själv välja vilken teknik du vill måla i. Jag håller på med olja, akvarell och akryl.
Så tvecka nu inte utan hör av dig!!
Ring 070-2474009 eller skicka ett sms.
 
Varför inte prova om ni är ett gäng kompisar, arbetskamrater, svensexa eller möhippa så är ni välkomna för en annorlunda stund tillsammans. Ta kontakt med mig så löser vi detta.
 
 
Här ser du en akvarell som jag målat nu i sommar. Nu när det går mot höst och vinter kommer ju snart julen också. Jag har varit igång och gjort 4 st tomtar ca 70*120 cm.
 
 
Dessa tomtar skall bara lackas och sedan i höst ska de stå i Näsum inför Hjulrundan som kommer att vara den 23 november 2014. Hjulrunda är en julmarknad. Mer info om den hittar ni på nasum.se
 
Nu väntar jag bara på att du hör av dig och att du vill vara med och måla. Ring eller smsa till 070-2474009.
 
Tack för titten och välkommen igen.
 
Kram Jaana
 

Kommentera inlägget här :