Illustrationer och erbjudande

Hej!
Nu har jag snart semester från mitt jobb på förskolan. Jag kan ägna mig mer åt skapande. Jag håller på med illustrationer till den nya Kenneth boken som Paulina skriver. Det är jättekul att illustrera till henne. Hon är så lätt att göra nöjd =).
 
Dessa två böcker har jag illustrerat och de ska få en uppföljning nu snart. Det känns jättespännande.  Sen har jag även gjort illustrationer till hennes manual också. 
 
Ja nu glömmer väl inte min egen bok, Den fula brevlådan. Skriv gärna en recension om den till mig eller gå in på adlibris och gör det. Det hade verkligen varit kul om jag fick veta vad ni tycker om den. Ännu bättre är det om något barn ger sin åsikt om den.
 
Jag kommer att jobba i ateljén nu i sommar och ha öppet. Du är välkommen att titta in och vara nyfiken. Kanske hittar du en tavla som du gillar.
 
Jag gör lite allt möjligt i min ateljé. Denna mätsticka är en beställning till någon liten tjej. Hör av dig om du har problem med presenter till födelsedagar, kanske har jag någon bra lösning som kan passa. 
 
Fortfarande om några är intresserade av att prova på så går det jättebra. Jag har material och färger. Det kostar 350 kr och tidsmäsigt är det ca 2,5 h.
Jag startar en målarkurs så fort ni är 4 st som vill måla. 6 gånger 2,5h kostar 1500 kr. Material står du för själv. Behöver du förslag på inköpslista så kan jag hjälpa dig med det. Vi löser allt =) Du behöver INTE ha förkunskaper i målning i någon teknik, du ska ju lära dig . Jag tipsar och  vägleder dig och du ska ha kul och våga prova dig fram till ditt eget sätt att uttrycka dig. 
Om du tittar här på min blogg ser du hur andra har vågat. Alla kan på sitt sätt.
Är du osäker så kom och prata med mig.
 
 
Du är välkommen att höra av dig till mig! Kom och var nyfiken.
 
Jag älskar skapa och hoppas inspirera dig också till att våga prova. Har man en gång börjat sä är det underbart sätt att koppla av på.
 
070-247 40 09
 
Tack för du tittade in här igen.
 
Kram Jaana
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :