Friggeboden

När vi flyttade till huset köpte vi en liten friggebod som numera är full med målarsaker som jag inte får plats med i huset och lite annat. Det är tänkt den ska vara en gäststuga sen.
Jag är ju lite av en målarkludd spm målar på lite allt möjligt så jag var bara tvungen att prova om det gick måla på den grova ytan på friggeboden....Inget fin lir men grovt var det inga problem.
 
Så då började jag med en sida och så här blev det.
 
Den sidan syns inte ut på vägen så funderade jag lite och.....
 

Denna sidan syns ut mot vägen. Det var riktigt roligt att måla den. Tja...så var det en sida kvar... Ha ha ha lite grovt målade jag pinuppor på den sista/baksidan.

 
Sally hamnade på boden också...=)
Det är tur man får vara lite tosig eller?
 
Just nu håller jag på med illustrationer till Paulinas nya bok och kan inte lägga ut något eftersom det hela är heligt. Skissar och skissar än =)
Ibland blir jag lite så fundersam på vad har jag visat och vad har ni inte sett. Jag har lagt upp en del på Facebook och lite finns på min gamla hemsida. När man ensam blädrar bland bilderna blir man lite off och vet inte vad man ska visa för jag tycker jag har sett allt så många gånger....Hoppas det kommer sådant ni inte sett. Jag har gjort en massa , tyvärr har jag inte allt på foto...en miss jag lärt mig.
Jag har en del nya målningar på gång, men jag vill nog de ska var klara innan ni ska få se dem, eller?
Får fundera på det lite.
 
Tack än en gång att Du tittade in här. Välkommen åter!
 

Kommentera inlägget här :